onsdag den 21. november 2012

Give away


Jeg har fået nyt atelier på Kronborg, og det skal fejres med denne give away!
 
Kunne du tænke dig at komme med på kursus en hel dag, hvor du lærer at trykke med serigrafirammer på stof, lærred og papir? Det bliver en kreativ dag med masser af inspiration, og du vil lære teknikker til tekstiltryk, så du selv kan arbejde videre hjemme hos dig selv.
 
Kurset afholdes på Kronborg 16C.
 
Værdi 1000 kr.
Workshoppen er incl. materialer. Du skal dog selv medbringe det, som du ønsker at trykke på.
 
Er du den heldige vinder af gavekortet på en workshop, kan du selv vælge en dato blandt dem, jeg løbende plotter ind på min hjemmeside.
Du kan få op til syv lodder på følgende måde:
1. Læg en kommentar her på bloggen og tilmeld dig som fast læser= 1 point
2. Klik for ”synes godt om” på min Facebook-blog = 1 point
3. Kopier billedet fra mit sidepanel og føj det til dit sidepanel på din blog = 2 point
4. Skriv et blogindlæg + ovenstående billede om min workshop i tekstiltryk på din blog = 3 point
Skriv, hvor mange lodder du deltager med i konkurrencen.
Jeg trækker lod fredag den 21. december 2012.
En to tre...GO!!!



62 kommentarer:

  1. Ih, det vil jeg gerne vinde. Jeg deltager med 2 point :-)

    SvarSlet
  2. Hej Nanette
    Wow for en giveaway!!!! Selvom jeg godt kan trykke, får jeg da helt lyst til at deltage!! Så jeg hopper i og deltager med 7 lodder synes jeg at jeg kan tælle mig frem til? Jeg laver indlæg hurtigst muligt :-) og krydser alt hvad jeg har for at jeg må vinde.
    Mange hilsener

    Mette

    SvarSlet
  3. Det må være DEN fedeste giveaway, jeg har set og DET vil jeg vildt gerne, så for den første gang springer jeg ud med 7stk. Selv om at jeg ikke er meget for at fortælle alt for meget til alt for mange:0))
    Men det er vel snart jul og der skal man dele, så jeg må nu ud i den store vide verden og fortælle om dig.
    Mvh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er den dårlige sam... klaret både på face og bloggen.
      For Søren hvor er der langt tid til d. 21:0))

      Slet
  4. Ihhhh det har jeg altid gerne ville prøve, så er helt sikkert med på alle 7 lodder:-)

    SvarSlet
  5. Ps laver indlæg hurtigst muligt :-)

    SvarSlet
  6. Jaaa jeg vil gerne være med! 4 lodder til mig tak!
    Måske har du også lyst til at kigge forbi min giveaway : )
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  7. 2 point tager jeg :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  8. Det vil keg gerne vinde! Drømmer om at kunne lave de sejeste viskestykker til alle jeg kender....

    SvarSlet
  9. Nøøøj jeg ville elske at vinde! Det er jo den mest fantastiske give away i hele blogland! 7 lodder til mig!! XXXX'er for at jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  10. Hold dawouw. Smider 4 lodder med det vuns, og håber på at lykkens pamjulefis kigger min vej!!!

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  11. Åhh hvor ville jeg blive glad hvis jeg er heldig. Jeg er med på 3 lod;O)

    Tjek http://glambaekdesign.blogspot.dk/2012/09/flagdage.html

    SvarSlet
  12. Et lod til mig, tak. Jeg kunne SÅ godt tænke mig at prøve det-hersens-tryk. Synes det ser sindsygt spændende ud.
    Hilsen helle (buen4140@hotmail.com)

    SvarSlet
  13. Åh hvor jeg håber at jeg vinder!!
    Jeg smider 7 lodder i puljen og krydser fingre!!

    SvarSlet
  14. Åh det kunne vært lækkert at vinde.
    Jeg har netop lagt dig på min blogliste (har ikke nogen sidepanel), og skriver et indlæg som kommer op på designpladsen.dk i løbet af weekenden.
    I alt må det give 7 loder

    SvarSlet
  15. Wauw - Dette kursus gad jeg godt vinde. Både for selv at blive bedre til tryk, men også for at lære videre til min datter på 9, som er meget interesseret heri. Vi har arbejdet en del med linoliumstryk og tryk på papir, samt lidt på stof. Er meget ny i dette, så et kursus ville jo være fantastisk. Jeg deltager med 2 lodder. Jeg har ikke selv en blog, men arbejder på det. Tilmeldt mig som fast læser + liket på facebook. Jeg deler selvfølgelig også med et link på facebook. :-)

    tina@mipex.com

    SvarSlet
  16. Jeg er så meget med her!!!!!
    Jeg må have alle 7 lodder... indlægget laver jeg i aften/nat, ok?
    : )

    SvarSlet
  17. ÅÅHHHH JA, hvor ville det da være ultimativt lækkert, at få fingre i sådan en "fri billet".. Da jeg ENDNU ikke har formået, at lægge dit billede i min sidebar, og ej hellere tilmelde mig som fast læser (og det er ikke lysten der mangler), så må jeg lade mig nøje med 5 lodder, men håber da jeg kan nå at få de sidste 2 med inden d. 21. dec., for sikke da en lægger julegave :-)

    SvarSlet
  18. Hej!! jeg vil gerne deltage med 7 lodder, der er linket og lovet og liket og indlægget og googleconnectet, og jeg vil nu se frem til d. 21. december med spænding!
    kærlig hilsen Lissen

    SvarSlet
  19. Åh, hvor vil jeg gerne lære at trykke på lærreder - så tager jeg gerne turen fra Aalborg og til Kronborg:) Jeg melder mig som fast læser og liker og deler på facen, så jeg deltager med to lodder og håber at være heldig:)
    Hilsen Else Marie
    vonsyld@live.dk

    SvarSlet
  20. 4 fuldfede lodder/point Nanette - gad sgu godt vinde...så jeg x´er hvad der krydses kan :-))))

    SvarSlet
  21. Uuh, en fin giveaway. Jeg deltager med 2 lodder. :):)

    SvarSlet
  22. Jeg er med på hele baduljen for jeg vil bare så gerne vinde!!!! Det ville være en drøm der gik i opfyldelse hvis jeg kunne komme på sådan et kursus :-)

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups.. Ja altså 7 lodder fra mig! :-)

      Slet
  23. Uhm hvor spændende :) Har længe ønsket mig at lære lidt mere om tekstiltryk! Jeg er med på to point :)

    SvarSlet
  24. Hvor spændende en give away hvor man kan lære noget :o) 1 enkelt lod i denne retning tak :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Hej Nanette ;o)
    jo for dælen, den er jeg med på. For søren hvor vil jeg gerne vinde et kursus hos dig.
    Jeg har meldt mig som fast læser og sætte din Give away på min blog.
    3 lodder til mig

    SvarSlet
  26. øvøv ...må nøjes med 1 enkelt lod.....satser på en tur til Helsingør!!

    SvarSlet
  27. Uh, det kan blive en dyr gevinst at inkassere hvis man vinder, men mon ikke man kan finde på noget at udnytte rejsen til ;)
    Jeg deltager med 4 lodder.

    SvarSlet
  28. Ååårh, hvor kunne det være en god fødselsdagsgave .-) Jeg har altid drømt om at komme på tryk-workshop. Jeg smider derfor fluks to lodder i puljen :-)
    Mvh. Katrine / Keas80

    SvarSlet
  29. Sikke en FED giveaway!
    Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod :-)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  30. Åhh, det kunne jeg bare SÅ godt tænke mig! Jeg nupper 4 lodder og krydser alt hvad krydses kan :-)

    SvarSlet
  31. Tillykke med dit nye atelie. Jeg er med i din fantastiske giveaway med 6 lodder. Krydse krydse fingre.

    SvarSlet
  32. YES! Din fantastiske give away fik så lige mig ind i kampen om, at finde ud af HVORDAN man lige lægger billeder i sidebaren. NU kan jeg stolt sige 7 lodder, istedet for de 5 jeg smed ind tidligere :-) God weekend!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt :-) Du maler nogle skønne malerier! God weekend også til dig!!

      Slet
  33. NØJ jeg vil gerne vinde!! Jeg har desværre ikke nogen blog at kunne anbefale på, så jeg må nøjes med 2 lodder. Men jeg smider gerne et link på min Facebook profil :-) God weekend til dig :-)

    SvarSlet
  34. Er hermed delt på Facebook :-) Så mon ikke det kunne give et par lodder mere, så jeg når op på 4?? ;-)

    SvarSlet
  35. Det vil jeg vildt gerne.
    Jeg kan desværre kun deltage med 1 lod.
    Jeg er nybegynder i denne verden og har ikke lige styr på det der med at få flere lodder.
    God weekend
    KH Mette

    SvarSlet
  36. Bliver da nødt til at gå all in:-) så 7 stk er lagt i puljen.

    SvarSlet
  37. Er super taknem´lig for at der er så mange skønne kvinder om deler ud af deres fantastiske ideer og viden. Og jeg blev varm om hjertet, da jeg så dit trykkursus-
    give away. Jeg er også ny i denne verden men prøver med 2 lodder (dvs. kommentar + synes om på facebook. god weekend

    SvarSlet
  38. 1000 tak for jeres fantastiske kommentarer! Et varmt velkommen til min blog. Det glæder mig at I bliver inspireret og har lyst til at læse med.

    SvarSlet
  39. Det ser bare spændende ud og som en kreativ sjæl med hang til at lære nye sjove ting, så vil jeg meget gerne deltage, dog kun med 2 lodder, da jeg endnu ikke har fået egen blog.
    KH
    tina@alitor.dk

    SvarSlet
  40. Hej jeg vil gerne være med! 4 lodder til mig tak!

    Hilsen Lone

    http://lonesgenbrugsfund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  41. Nu har jeg også trykke på syns godt om på din facebook,
    Så nu har jeg 2 lodder i alt,
    Så nu håber jeg dobbelt.
    KH Mette

    SvarSlet
  42. Dejlig giveaway, syntes godt nok snart det må være min tur til at vinde noget her i blogland ;)

    jeg har 2 lodder

    SvarSlet
  43. Har lige fundet din fine blog (via Snullemor), og er med på alle 7 lodder :)
    - går lige og 'brygger' på et fint indlæg om din workshop/give away, som jeg vil poste en af dagene.
    God dag :)

    SvarSlet
  44. Sikke en FED giweaway. Har desværre ikke en blog, så jeg kan komme op på mange lodder, men 2 kan det blive til:-)
    hilsen Helle (helle.sandby@hotmail.com

    SvarSlet
  45. Deltager med 4 lodder og krydser fingre :-) Flot side i øvrigt!! kh Anna

    SvarSlet
  46. Vil rigtig gerne vinde - men det vil vi jo alle sammen. , krydser det hele :)

    2 lodder ( fast +FB)

    SvarSlet
  47. Hej! :) 2 lodder til mig, tak :) KH K

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne være med på 7 lodder.
    Super flot give away.

    Mona

    SvarSlet
  49. 6 lodder vil jeg gerne være med på :)

    SvarSlet
  50. Det ser meget spændende ud. 1 point til mig. Annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  51. Jeg vil gerne være med på 7 lodder. Flot gevinst, jeg krydser fingre :)

    SvarSlet
  52. Så fik jeg endelig fikset 4 lodder- krydser fingre for detder tryk ville jeg supergerne prøve igen-

    SvarSlet
  53. Lægger 4 lodder i puljen [fast læser/kommentar, like på Facebook, link med foto i sidebar på min blog]. Kunne være spændende at få genopfrisket serigrafien, jeg lærte på dekoratørskolen i starten af 1980'erne.
    *SMIL* fra Lisbet
    *LLL & Co.*

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 2 lodder :-)! Jeg trykker også, men kun på maleri - men det er altid spædende med ny inspiration!

    SvarSlet
  55. Nøj, det her er da en skøn give away! Jeg er helt klart med og smider 6 lodder i puljen, og så skal der ellers bare krydses alt, hvad der kan! hi hi
    Kh Anita

    SvarSlet

Tak fordi du lægger en besked!
Det bliver jeg altid rigtig glad for :)